Előzmények

Kecsó: Rögtön visszatérésünk után egy jó 2 hónappal, elérkezett az idõ az élménybeszámolásra. Kezdve rögtön az eleje mögötti részektõl, meg hogy miért pont Portugália, meg hogy hogy meg meg meg

A miért:

Hát miért pont Portugália, az ok egyszerû, februárban(asszem) kiutazott egy haverunk, akivel meg is beszéltük, hogy meglátogatjuk, õ meg kapott az alkalmon és meg is hívott. A másik indok meg egy korábbi stoppolás eredményébõl született jó kapcsolat egy magyar származású, de Portugáliában egész pontosan Faroban lakó cápavadász korábbi invitálása. Ki a mostani érkezésünkrõl mit se tudott, mert hogy egy megadott telefonszámon nem lehetet utolérni, de gondoltuk Faro nem lehet olyan nagy, hogy ne találjunk meg egy magyar származású cápavadászt. És ha már Portugália akkor gyorsan kinek milyen kapcsolat van Portugáliában, zsupsz a nõvérem volt osztálytársa ott telepedett le, megtudva, hogy egy surf paradicsom közepén egy étterem - bárt vezetnek, egybõl rápakolva a meg kell tekinteni városok térképére. Így tehát Porto, Lisszabon és Faro által fellelkesítve, szervezkedtünk.

Indulás elõtt:

A tervezett indulást júni 13-ra terveztük péntekre, gondoltuk ennél jobb nap nem is lehet, na de ezt gyorsan el is vetetük, mert hogy a kamionosoknak stop van és hát az utazás szempontjából nem a legjobb. Addig is megtudjuk csinálni a munkáinkat, közben a másik vonalon családi problémák vetõdnek fel, meg esküvõk meg földrengés meg amit el lehet képzelni, kicsit olyan mint a Truman showban amikor Jim akarta elhagyni a várost. Indulás elõtti egy hét arról szólt, hogy a tescot auchan dechatlont jártuk be, szerintem majdnem mindegyikben voltunk, hol a legolcsóbb a hátizsák(tesco), hol a legolcsóbb és legkisebb legkönnyebb sátor(decatlon, árra épp nem vonatkozik hogy a legolcsobb), na meg hálózsák , na meg békatalp, úszószemüveg. konzervek(amik persze itthon maradnak, mert nehéznek bizonyulnak), de a legszebb, midõn mi elméletben felkészült kalandorok vagyunk, a Jappánt kiolvastuk oda-vissza, és ott elég sok szót engednek meg az akkoriban gyógyszertárban beszerezhetõ túlélõ fóliáról, amit mi a dechatlonban megis találtuk mindössze 700 Ft-ért kb, addig nem is hittük, hogy ez tényleg létezik, míg 2 be is került a kosárba. És persze az ûrtechnologia a vásárlásunkat is figyelemmel kísérte a fóliától elkezdve a nem olvad csak a szádban fagyi-ig, amit megkóstolni nem tudtunk. Az hogy mi volt a tatyinkban azt majd lehet, h felteszem pusztán csak a hasonló cipõben járóknak.

Na induljunk:

Minden meg van, Peti ideges mert kecsó mtv-spottal bohóckodik és nem tudnak elindulni. Peti ultimátumot ad Kecsónak teljes idegösszeroppanása mellett. ha nem indulnak el éjfél után 40 perccel, Peti nem mozdul sehova. Kata és Ádám csapat egy héttel késõbb indul.

Kecso egyebet se tudott tenni, szart a spotra, fontosabb az utazás(utólag nézve a versenyt, nem ért volna el rossz helyezést a spot, de az mtv beindulása óta nem lehet látni ezeket az spotokat a csatornán, úgy hogy nem kár http://www.youtube.com/watch?v=gl81LZ3VYlI).

Ziv:

"Yes, yes, yes!!!" - Ahogy idézhetném az egyik kedves "ismerõsünket" az útról:D

Szóval elindult ez a blog!!! Ami igaziból egy élménybeszámoló lesz arról a stoppos útról, amire kecsóval elindultunk 2007. július valahanyadikán... (igen, július volt, erre határozottan emlékszem, pedig kecsó az elõbb júniust írt).

szóval ezt a blogot még az indulás elõtt hoztuk létre, hogy majd ezen keresztül értesítjük az itthonmaradottakat arról, hogy merre járunk, mit csinálunk, mit eszünk (már ha eszünk egyáltalán), mik történtek, meg úgy általában - élünk-e még. :D

Az elsõ egy-két bejegyzés az út közben készült - látszik, hogy mennyire gyorsan akartunk összefoglalni mindent, ami persze nem ment, aztán a második naptól nem is erõltettük, meg úgyis ezerféle dolog történt, és ha internetcafe-ba jutottunk, csomó más dolgunk volt, mint hogy írjunk ide (informálódás, érdekességek a környéken, szálláskeresés, ilyesmi) ...még az egyiknek a kommentjébe írtam egy oylat, hogy "üdv from spain!", hogy tudják hogy élünk, és hogy spanyolországban vagyunk :D oszt ennyi.

mindkettõnknek van már egy kis stoppos tapasztalata, kb pár száz kilóméter, én tavaly nyáron prágáig jutottam (amszterdamba indultunk, csak megfáztam bécsben, mert az állomáson a földön aludtam). Kecsó tapasztalatairól meg majd õ ír - ha akar.

Én írtam egy leltárt indulás elõtt, hogy mit viszek magammal, majd nemsokára megosztom veletek, hogy ha valaki hasonló õrültségre vállalkozik, akkor tudja, hogy mit vittünk, ebbõl mi volt fölösleges, mi volt nagyon hasznos, és mit felejtettünk el :D

| Leltár >

Oldalak:

- Előzmények
- Leltár
1. nap: Budapest-München
2. nap: München, Isar, váratlan vendéglátás
3. nap: Svájc, ház kertjében alvás
4. nap: Genfi-tó, Francia határ
5. nap: Utazás Lyonba
6. nap: Lion Lyonban, hotelben sátrazás
7. nap: Nemtomhonnan-nemtomhova
8. nap: A Spanyol tengerpart
9. nap: Úszkálás a lagunában
10. nap: Újra laguna, henna, vita
11. nap: Cadaqués, Dalí-háza, sátrazás
12. nap: Barcelona, esti őrület
13. nap: Mászkálás, szálláspara, szellem
14. nap: Hazaindulás, padon alvás
15. nap: Francia gangszták és angol srácok
16. nap: Monaco
17. nap: Forma-1, őrült Amazonok
18. nap: Hazaérkezés, f.gép-rejtély